Ladowanie zdjec

Zrozumieć swoich pacjentów

2015-06-29 08:35

Lekarz to zawód z misją, gdzie zaufanie jest podstawą jego pracy, gdzie liczą się małe gesty, ruchy, uśmiech. Szpital, oddział to dla pacjentów miejsce obce, nieznane. Dlatego to personel medyczny powinien być w nim przewodnikiem.

Lekarze powinni wczuć się, znaleźć się na chwilę w umyśle swoich pacjentów i zrozumieć, że mimo iż mają całą masę zajęć, przypadków, papierków do wypełnienia, powinni dostrzec przede wszystkim chorego. Otwartość rodzi otwartość. - Dobrze nastawiony pacjent i dobrze nastawiony lekarz to ideał - mówi Małgorzata Makoś-Wiśniewska, psycholog w naszym Szpitalu, w wywiadzie dla Dziennika Polskiego (9 czerwca 2015 rok). Zapraszamy do zapoznania się z artykułem poniżej w pliku do pobrania.

 

 



 

CMS by Quick.Cms